Я,
Ончева Любов Петрівна,
працюю в Комунальному закладі Запорізького обласного ліцею «Захисник»
Запорізької обласної ради, в якому викладаю хімію та біологію
в 10-11класах.
Освіта: вища, Мелітопольский державний педагогічний
інститут 1981р.
Спеціальність за дипломом: вчитель хімії та
біології.
Педагогічний
стаж: 35років
Кваліфікаційна
категорія: вища «вчитель методист» Відмінник освіти України
Грамоти
Міністерства Освіти та науки України
Проблемна тема над якою працюю:
« Впровадження інтерактивних технологій на уроках хімії та біології.»
« Впровадження інтерактивних технологій на уроках хімії та біології.»
Моє педагогічне кредо: «Праця, оптимізм, постійне самовдосконалення
– запорука життєвого успіху».
«Секрет успіху – наполегливість у
досягненні мети».
« Щоб мати право вчити інших,
потрібно вчитися самому»
На своїх
уроках я намагаюсь користуватися активними методами роботи,
тому що
активність – це психічна якість, риса характеру людини, яка виражається в
посиленій діяльності. Ця якість не вроджена і не постійна, а може динамічно
розвиватися, прогресувати і регресувати під впливом сім´ї, школи, праці,
товаришів та інших соціальних факторів.
Головне, що активні методи допомагають старанності всіх учнів: сильним, кмітливим, допитливим, слабким, безвільним, ледачим…
Активні методи роботи допомагають не просто слухати і думати на уроці, але ще і робити. Завдяки активним методам роботи досягається уміння пробуджувати в серцях і розумах дітей інтелектуальне відчуття радості пізнання навколишнього середовища. Бо світ навколо дитини – це світ природи з безмежним багатством явищ і невичерпною красою. В природі вічне джерело дитячого розуму.
Щоб мати право вчити, треба постійно вчитися самому. І я вчуся! Вчуся у
дітей, у колег, у великих педагогів. Перебуваючи в творчому пошуку, бачу великі
можливості в обміні педагогічним досвідом і сподіваюся на приємну співпрацю з
колегами.
Ось це вчительське творіння і щастя! Воно лікує навіть головний біль і зрозуміти може тільки той, хто ці почуття переживає. Впевнена, що любов і повагу учнів не можна заслужити, лише сучасними методиками, новими технологіями. Потрібна ще й нелегка праця тієї самої душі. Необхідно навчитися бачити і цінувати в дитині ту неповторну індивідуальність, яка відрізняє нас всіх одна від одної. А коли бачиш результати своєї праці, коли розумієш, що твої зусилля не марні, охоплює гордість за те, що долею мені дано такий подарунок - бути Вчителем!
Моє завдання - допомогти учневі знайти себе, зробити перше і
найважливіше відкриття, розвинути свої
здібності, талант.
Які вони: моє життя, моя біографія? Просте життя,є в ній злети і падіння. Все, як у всіх: робота,
будинок, сім'я.
Моя душа теплом зігріта,
Дарувати себе всю без залишку.
Забувши про сон і про спокій.
І хоч часом зовсім не солодко.
Я не хочу долі іншої!
Тому, що життя прекрасне - це знаю я.
Я завжди вважала і вважаю себе щасливою людиною! І це не просто високі
слова. У мене прекрасна сім'я - мій тил, опора і підтримка, улюблена робота.
«Що є стимулом в роботі? Любов до дітей, до власного предмету, колегам? ». Так,
Безумовно! Радуюсь відчуттям того, що ти потрібна цим дітям, ти цікава їм як
педагог, як особистість. Радію, коли діти з цікавістю йдуть до мене на урок, а
я в свою чергу з нетерпінням чекаю зустрічі з ними. Працюючи з дітьми, вчуся у
них безпосередності і відкритості, уміння сприймати світ добрим і світлим !
Хочеться бачити в своїх учнях: вільне мислення, толерантність, вміння
конструктивно вирішувати проблеми, здатність до самовираження і ще багато інших
дуже важливих якостей. Якими людьми стануть мої учні? Головне, щоб кожен з них
став яскравою особистістю!
Працюючи в школі, стикаюся з певними проблемами, а пошук рішення стає
предметом особливого інтересу. Тому з величезним бажанням займаюся самоосвітою
і підвищенням педагогічної майстерності.
Найбільше в нашому ліцею мені
подобається, що створені умови для підвищення і вдосконалення професійного
рівня вчителів, творчої активності педагогів і учнів у системі підвищення
якості освіти.
Моя найбільша мрія - на щастя чи на жаль, її знають всі мої близькі - щоб був мир на планеті і здоров'я у моїх рідних!
Моя найбільша мрія - на щастя чи на жаль, її знають всі мої близькі - щоб був мир на планеті і здоров'я у моїх рідних!
Часто від батьків можна почути, як вони люблять свої
дітей, як багато вони для них зробили і роблять. Не будемо сумніватися в їх
щирості, але частіше за все вони по-справжньому помиляються. Все перевіряється
просто: здорові і щасливі їхні діти? Якщо дійсно так, то не треба слів, які
доводять любов до дітей. Якщо ні, то не лукавте, не обманюйте, в першу чергу
себе, а шукайте причини, відкривайте резерви справжнього кохання і тоді багато
зміниться.
При цьому пам'ятайте золоте правило щастя - хочете, щоб були щасливі діти,
будьте щасливі самі. Дітям можна дати тільки те, що маєте самі. А перше золоте
правило щастя говорить: хочеш бути щасливим - будь ним! Ось воно моє щастя!
Я завжди
вважала себе людиною зі стрижнем і високою внутрішньою дисципліною. Для мене
ніколи не було проблемою, наприклад, займатися спортом: самостійно - вдома, у дворі на спортивному майданчику, на
природі, на пляжі. До того ж мені здавалося, що нераціонально витрачати гроші на
тренування в залі, коли цей самий зал можна отримати безкоштовно на дому, та й
в будь-який зручний тобі час. До
речі, про час. Самостійні заняття спортом мені ще здавалися оптимальними і
через вільного режиму тренувань і економії часу на дорогу до залу, особисту
гігієну до і після занять спортом.
Таким чином, з перемінним успіхом протягом багатьох років я займалася в тренажорних залах та вдома. Вправи для тренувань я підглядала в жіночих журналах, на інтернет-порталах, з комплексів знаменитих топ-моделей, в достатку продаються на полицях супермаркетів на касетних і дискових носіях. Але весь цей час я раз у раз заглядала у вікна спортивного клубу. Щось тягло мене туди. Може сама атмосфера залу, коли тебе оточують однодумці - люди, які сповідують спортивний спосіб життя? І ось я з ними!
Таким чином, з перемінним успіхом протягом багатьох років я займалася в тренажорних залах та вдома. Вправи для тренувань я підглядала в жіночих журналах, на інтернет-порталах, з комплексів знаменитих топ-моделей, в достатку продаються на полицях супермаркетів на касетних і дискових носіях. Але весь цей час я раз у раз заглядала у вікна спортивного клубу. Щось тягло мене туди. Може сама атмосфера залу, коли тебе оточують однодумці - люди, які сповідують спортивний спосіб життя? І ось я з ними!
Не забороняй собі творити,
Нехай і іноді виходить криво,
Твої безглуздії мотиви
Ніхто не зможе повторити!"
М. Цвєтаєва
Захоплення, зацікавлення, інтереси — це
безмежний світ можливостей для кожного. Спів, танці, музика, театр, рукоділля,
майстрування, малювання, фотографія, шахи, спорт, туризм, філателія,
розведення голубів, вирощування квітів, полювання, різні способи самоосвіти і
самовиховання — та хіба можна перелічити все.
Захоплення можна знаходити і кидати,
виявляти нові, повертатися до колишніх, мати декілька, знаходити в них самовираження,
збагачення життя, одержувати завдяки ним визнання і оцінку, або
займатися ними в тиші, сам на сам.
Немає коментарів:
Дописати коментар